ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید برانکارد هوشمندی شده است که سبب تسهیل انتقال بیماران مختلف می‌شود و بیمارستان‌ها را مجهز می‌کند.
مدیر این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی‌ باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با این برانکارد هوشمند گفت: این برانکارد به صورت الکترونیکی و هوشمند بیمار را از روی یک تخت بر روی تخت دیگر جا به جا می‌کند.
شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
وی ادامه داد: در گذشته اگر یک بیمار از اتاق عمل بیرون می‌آمد برای جا به جا کردن او به روش‌های بسیار آسان متوسل می‌شدند به این صورت که به کمک یک ملحفه بیمار را انتقال می‌دادند اما به کمک این برانکارد هوشمند دیگر به این صورت بیمار را انتقال نمی‌دهند بلکه خود برانکارد این کار را انجام می‌دهد.
مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص چگونگی کارکرد این محصول هوشمند، بیان کرد: بر روی این برانکارد یک تیغه نازکی وجود دارد که به کمک آن بیمار را از روی تخت بلند می‌کنند و بر روی تخت دیگر قرار می‌دهد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید