ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

عضو هیأت مدیره انجمن دکترای علوم آزمایشگاه‌های تشخیص طبی ایران گفت: ثابت ماندن تعرفه‌های آزمایشگاهی در سال آینده آزمایشگاه‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.
سید محمد حسن هاشمی مدنی افزود: تعرفه مصوب آزمایشگاه در سال ۹۴ با ۳ هزار تومان کاهش به ۱۷ هزار تومان رسید.
وی گفت: تعرفه آزمایشگاهی در سال ۹۴ نسبت به سال قبل از آن ۷ درصد افزایش یافت و در سال ۹۵ این افزایش به ۱۱ و ۷۲ صدم درصد رسید، اما امسال تنها ۳ درصد اضافه شد.
هاشمی مدنی افزود: ما برآورد کرده ایم بعد از طرح تحول سلامت، تعرفه‌های گروه پزشکی به طور متوسط ۱۳۷ درصد رشد داشته و این در حالی است که تعرفه آزمایشگاه و رادیولوژی فقط ۱۷ درصد بوده است.
وی گفت: در شهریور ۹۶ نیز، تعرفه ۳۲ تست شایع در شورای عالی بیمه کاهش یافت و در نتیجه درآمد آزمایشگاه‌های بخش خصوصی نسبت به سال ۹۵، منفی ۷ درصد شد.
هاشمی مدنی ادامه داد: هزینه آزمایشگاه به نیروی انسانی و وسایل مصرفی وابسته است، به طوری که کیت‌های آزمایشگاهی بین ۳۰ تا ۳۵ درصد هزینه‌ها را شامل می‌شود و در این سال‌ها بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت کیت و وسایل مصرفی آزمایشگاه‌ها را شاهد بوده ایم.
وی افزود: بیش از ۸۵ درصد درآمد آزمایشگاه‌ها هزینه می‌شود و اگر تعرفه آن‌ها در سال آینده حداقل ۴۰ درصد افزایش نیابد، با مشکل روبرو می‌شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید