ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: بی شک ۳۰ سال آینده، کشور ما، کشوری سالمند خواهد بود و زمان زیادی برای برنامه‌ریزی در این خصوص نداریم و لازم است با شتاب بیشتری در این راستا گام برداریم.
دکتر مریم حضرتی در همایش مدیران پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، افزود: در حال حاضر ۱۰ درصد از مددجویان در بیمارستان ها بستری هستند و ۹۰ درصد مردم ما در جامعه رها شده‌اند و مراقبتی دریافت نمی کنند و این اشکال در کل سیستم درمان و سلامت کشور وجود دارد که نیاز به پرستاری جامعه‌نگر شدیدا احساس می شود.
وی در خصوص نظام پرداخت کارکنان پرستاری گفت: با هدف رسیدن به نظام عادلانه پرداخت، کار گروهی با این موضوع تشکیل و شروع به کار کرده است و به دنبال آن هستیم که فرمولی را تعیین کنیم که در آن با در نظر گرفتن سنوات کاری پرستاران، سختی کار، تجربه عملی و حضور پرستار بر اساس قانون بهره وری، پرداخت ها عادلانه انجام شود.
دکتر حضرتی ادامه داد: بر اساس تفاهم انجام شده میان معاونت پرستاری و معاونت بهداشت وزارت بهداشت ،مقرر شد فارغ التحصیلان پرستاری با گرایش بهداشت جامعه، در راستای ارتقاء سلامت همگانی در مراکز جامع سلامت به کارگیری شوند.
حضرتی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق و علمی در خصوص مواجهه با بحران گفت: کار دیگری که در این ۲ ماه در معاونت پرستاری انجام شده است تشکیل تیم ملی پرستاری بحران است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از هر ۱۰ منطقه آمایشی خواسته شده است نیروهای واجد شرایط را جهت این امر معرفی نمایند و شرایط طوری تعیین شده است تا پرستارانی که شایستگی لازم را دارند در این تیم عضویت یابند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید