ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: طرح جامعی درخصوص علوم آزمایشگاهی در وزارت بهداشت طراحی و به کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ارائه شده است که در صورت نهایی شدن سرو سامان جدیدی به آموزش علوم آزمایشگاهی در کشور می‌دهد.
دکتر باقر لاریجانی گفت: امیدورایم این طرح بتواند با کمک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و مسئولین حوزه وزارت بهداشت مسیر خود را با موفقیت پیش ببرد.
وی ادامه داد: این طرح در مجموعه وزارت بهداشت مورد بحث قرار گرفته و در حال نهایی شدن است.
معاون آموزشی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: این طرح جزئیات مفصلی و ابعداد مختلفی و از سطح بندی خدمات آزمایشگاه‌های کشور تا سطح بندی ارئه کنندگان خدمات علوم پزشکی در آن مورد توجه قرار گرفته شده است.
لاریجانی تاکید کرد: به نظر میرسد با نهایی شدن طرح جامع علوم حوزه آزمایشگاهی در کشور سرو سامان جدیدی به آموزش علوم آزمایشگاهی داده می شود.
وی ادامه داد: همچنین در طرح جامع خدمات آزمایشگاهی افرادی که می توانند مسئولیت های فنی آزمایشگاه ها را برعهده بگیرند و سطح بندی در خصوص اینکه چه آزمایشاتی در آزمایشگاه ها قابل انجام است ذکر شده است.
لاریجانی درمورد راه اندازی دوره آموزشی دکترای تخصصی علوم آزمایشگاهی گفت: این موضوع در طرح جامع خدمات آزمایشگاهی دیده شده است و در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید