ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت نام آزمون مجازی اختصاصی دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد و همچنین دوره های بدون آزمون برای ایرانیان خارج از کشور تا 16 مرداد ادامه دارد.
مهلت ثبت نام این آزمون تا پایان روز شنبه 16 مردادماه و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بین الملل در روز 22 مرداد ماه جاری است. همچنین زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان حداکثر 3 تا 4 روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش صورت می‌گیرد.
دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد الکترونیکی برای نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 از طریق آزمون اختصاصی اقدام به پذیرش دانشجو در واحدهای بین‌المللی و برون مرزی می‌نماید و علاقمندان به شرکت در رشته‌هایی همچون کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی و سایر رشته‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی مهندسی که با همکاری دفاتر روسیه و ایتالیا برگزار می‌گردد، می توانند با ثبت نام و انتخاب دوره تحصیلی خود به صورت مجازی ثبت نام کرده و بدون نیاز به مراجعه به واحدهای برون مرزی از طریق واحد الکترونیکی دوره تحصیلی خود را بگذرانند.
اسامی پذیرفته شدگان نهایی هفته اول مهرماه از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانانی که علاقمند به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تمامی رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی باشند می‌توانند بدون آزمون و با ثبت نام رایگان در سامانه اینترنتی تا 16 مرداد ثبت نام نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید