ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام نور جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری در این دانشگاه را اعلام کرد.
محمدعلی ابراهیمی گفت: از دوازدهم یا سیزدهم مردادماه دانشگاه‌ها می‌توانند اسامی داوطلبانی که پذیرفته شده‌اند را در سایت وزارت علوم ثبت کنند و چنانچه داوطلبی به چند دانشگاه تعهد داده باشد در اولین دانشگاهی که مشخصات داوطلب را در سایت وزارت علوم درج کرده باشد پذیرفته خواهد شد.
وی با اشاره به زمان‌بندی سازمان سنجش آموزش کشور برای اعلام نتایج ارزیابی تخصصی داوطلبان دکتری توسط دانشگاه‌ها افزود: طبق برنامه زمانی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده دانشگاه‌ها موظف هستند از دوم مردادماه با داوطلبانی که پذیرفته شده‌اند تماس بگیرند تا داوطلبان در صورت تمایل در بازه زمانی از دوم تا یازدهم مردادماه برای دادن تعهد به دانشگاه مذکور مراجعه کنند.
رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام نور در مورد نحوه اطلاع‌رسانی به داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند، توضیح داد: دانشگاه پیام نور از طریق تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع می‌دهد که در این دانشگاه پذیرفته شده و باید برای دادن تعهد به دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.
ابراهیمی در پایان از مراجعه حدود 2300 داوطلب برای انجام ارزیابی تخصصی به دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه پیام نور بیش از 300 نفر است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید