ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این دانشگاه توانست در شاخص رفاه و سلامت جامعه میان ۱۵۰۰ دانشگاه جهان رتبه نخست را کسب کند.
عبدالرضا پازوکی گفت: دانشگا‌ه های علوم پزشکی از دهه ۶۰ عهده دار ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و غذا و دارو در کنار خدمات آموزشی شدند.
پازوکی در ادامه گفت: معتبرترین نظام رتبه بندی دانشگاه‌ها در دنیا رتبه بندی تایمز است که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی ایران توانسته در شاخص رفاه و سلامت جامعه بین ۱۵۰۰دانشگاه جهان از ۹۶ کشور رتبه نخست این نشریه را کسب کند.
وی اضافه کرد: در این رتبه بندی ۳۵ دانشگاه آمریکا،۴۷ دانشگاه از انگلیس،۲۲ دانشگاه کانادا،۲۴ دانشگاه از استرالیا و از ایران ۲۲ دانشگاه شرکت داشتند که در مجموع دانشگاه علوم پزشکی ایران رتبه اول را کسب کرده است.
پازوکی با اشاره به اینکه میان کل دانشگاه‌های جهان در زمینه پزشکی رتبه ۳۵۰ را دارا هستیم، خاطرنشان کرد: در سطح آسیا دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه آموزش و پژوهش رتبه ۱۱۷ را در رتبه بندی تایمز دارد.
وی با اشاره به ضرورت سیستم شبکه، ابراز کرد: حدود ۵میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش این دانشگاه قرار دارند؛ ضمن اینکه مراقبت‌های مختلف بهداشتی، آموزش چهره به چهره و. در سطح ۳۶۱ مرکز وابسته به این دانشگاه ارائه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه در کل یک هشتم جمعیت کشور تحت پوشش این دانشگاه قرار دارد، تصریح کرد: یکی از هدفگذاری‌ها در این دانشگاه طی ۳.۵ سال گذشته ارتقا رتبه بندی در سطح بین المللی بوده است، هر چه رتبه بندی بالاتر باشد سطح تعاملات بین المللی و همکاری بالاتر می‌رود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به نقش با اهمیت دانشجویان این دانشگاه در کسب رتبه برتر، گفت: باید تلاش دو چندان داشته باشیم تا بتوانیم این دستاورد بزرگ را حفظ کنیم و ارتقا نظام بهداشت در اولویت ما قرار دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید