ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از حمایت طرح‌های پسادکترا و پایان نامه‌های محصول محور خبر داد.
دکتر محمدرضا منظم گفت: حمایت از طرح‌های پسادکترا صنعتی به ازای هر پایان‌نامه ۵۰ میلیون تومان و حمایت از پایان‌نامه‌های محصول‌محور تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.
دکتر منظم در گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی، گزارشی از برنامه‌های حمایتی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در جهت شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» ارائه کرد و گفت: در سال گذشته، ۱۸ مرکز رشد فناوری سلامت در سه دسته نوپا، در حال توسعه و توسعه یافته مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
وی با بیان این‌که حمایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در قبال پروژه و مشارکت از صنعت خواهد بود، ادامه داد: مسیر دوم برای حمایت از مراکز رشد، برنامه‌ها است. اگر مراکز رشد طرحی داشته باشد که منجر به محصول شود و در آن مشارکت از سمت صنعت را جذب کند، حمایت معاونت را خواهند داشت.
رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت افزود: حمایت از طرح‌های فناورانه از مسیر طرح‌های یک درصد، از سال جاری آغاز شده است. از این پس؛ درآمدهای یک درصد به صندوقی داده می شود و پس از اعلام فراخوان حمایت‌ها انجام می شود.
منظم از حمایت طرح‌های پسادکترا و پایان نامه‌های محصول محور خبر داد و گفت: حمایت از طرح‌های پسادکترا صنعتی به ازای هر پایان‌نامه ۵۰ میلیون تومان و حمایت از پایان‌نامه‌های محصول‌محور تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.
وی به حمایت‌های غیرمستقیم اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های گرفتن حمایت برای هسته‌های فناور، استفاده از شتاب‌دهنده‌ها است. در آیین نامه مراکز رشد نیز شتاب‌دهنده‌ها می‌توانند در مرکز رشد مستقر شوند. از طریق شرکت‌های شتاب‌دهنده می‌توان این حمایت را برای هسته‌های فناور و شرکت‌های مستقر در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری جذب کرد.
بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت؛ رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت در ادامه از برنامه‌های آتی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خبر داد و گفت: آیین‌نامه حمایت از واحدهای ارائه‌دهنده خدمات سلامت برای خریداری محصولات، فرآورده‌ها و خدمات تولید داخل و بسته حمایتی- سیاستی افزایش تولید دانش بنیان اشتغال آفرین از جمله حمایت‌هایی است در دستور کار داریم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید