ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

داوطلبان آزمون زبان بهمن‌ماه ۱۴۰۰ دانشگاه تهران تا سوم بهمن فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
بر اساس اعلام مرکز برگزاری این آزمون، آزمون زبان دانشگاه تهران به صورت حضوری با رعایت کلیه اصول بهداشتی و بویژه فاصله گذاری اجتماعی در محل دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران با لحاظ نمودن موارد ذیل برگزار می‌گردد:
– آزمون در روز پنجشنبه مورخ 14 بهمن ماه 1400 برگزار خواهد شد.
– ثبت نام آزمون از امروز سه شنبه 28 دی ماه 1400 آغاز و در ساعت 12 شب روز یکشنبه 3 بهمن ماه 1400 پایان خواهد یافت. نتیجه این آزمون روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 1400 اعلام خواهد شد.
– آزمون صرفاً با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تأیید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران نیز رسیده است، برگزار خواهد شد. کلیه داوطلبین محترم هنگام ورود با دستگاه تب سنج کنترل خواهند شد و از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیداً جلوگیری به عمل خواهد آمد. به همراه داشتن و استفاده از ماسک توسط داوطلبین الزامی است. عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبین موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.
– داوطلبین شرکت کننده در آزمون می بایست حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشکده مربوطه حضور بهم رسانند.
– ساعت شروع آزمون در صبح و یا بعدازظهر متعاقباً اعلام خواهد شد.
– داوطلبین می توانند از تاریخ سه شنبه 5 بهمن ماه 1400 تا جمعه 8 بهمن ماه 1400 از سایت کارت خود را پرینت بگیرند. همچنین می توانند از تاریخ شنبه 9 بهمن ماه 1400 تا دوشنبه 11 بهمن ماه 1400 جهت رفع نقص و اشکالات کارت ورود به جلسه آزمون از طریق ایمیل مرکز آزمون اقدام نمایند. در صورتی که ثبت نام کرده و موفق به گرفتن پرینت نشدند در روز آزمون با ارائه کارت ملی به ایشان کارت ورود به جلسه داده خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید