ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه فرهنگیان، هرم هیات علمی این دانشگاه را گسترش یافته خواند و تصریح کرد: در تلاش هستیم ۲۰۰ عضو هیات علمی جذب این دانشگاه شوند.
دکتر حسین خنیفر، در آئین بازگشایی پردیس ها و مراکز آموزشی این دانشگاه در پردیس نسیبه تهران، ضمن تشکر از حضور میهمانان دو وزارت آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم، همچنین اساتید، دانشجومعلمان و مدیران دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور و خبرنگاران تلاشگر که به صورت حضوری و مجازی در این نشست حضور داشتند، بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت.
وی از تغییر نوع آموزش و فشرده شدن آن در زمان کرونا سخن گفت و تاکید کرد: آموزش یا مدرسه بدون مرگ است. معلمان ما باید برای ارائه آموزش های تلفیقی، ترکیبی وLMS آمادگی کامل داشته باشند.
این مقام مسئول، با اشاره به تغییر تکنولوژی در عصر حاضر ادامه داد: تکنولوژی در حال تحول است. مهم ترین وظیفه ما ارائه آموزش تام و تمام است.
رییس دانشگاه فرهنگیان، از تحقق حدود ۳۷ درصدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: در صدد هستیم در سال تحصیلی جدید این میزان تحقق به ۵۰ درصد برسد.
دکتر خنیفر، فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه را نیز مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به بازنگری دروس در دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: در این دانشگاه 20 برنامه درسی کارشناسی و کارشناسی ارشد بازنگری و به روز رسانی شده است. پیش از این دانشگاه فرهنگیان، دارای ۸۰۰ عضو هیات علمی بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید