ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: برای اولین بار در وزارت بهداشت ردیفی برای پرداخت وام به دستیاران تعریف کردیم.
مهندس بهروز رحیمی گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع در نظر گرفته شده است که ۱۵ میلیارد آن از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۱۴ میلیارد دیگر از سوی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت خواهد شد.
وی از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان وام دانشجویی برای دانشجویان علوم پزشکی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: ما در مجموعه وزارت بهداشت بیشترین انعطاف را در پرداخت انواع وام‌های دانشجویی داشتیم تا دانشجویان در کمترین زمان ممکن بتواند وام درخواستی خود را دریافت کنند به طوری که امسال ۱۲۰ میلیارد در قالب وام‌های دانشجویی پرداخت شده است.
مهندس رحیمی همچنین با تاکید بر این که ۴۸ خوابگاه نیمه کاره در دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود دارد، افزود: این خوابگاه‌ها ظرفیت ۲۰ هزار دانشجو دارند و خوشبختانه توافقاتی که با بانک ملت و رفاه انجام دادیم رقم خوبی برای ساخت این خوابگاه‌های نیمه کاره خواهیم داشت به طوری که با پرداخت وام از سوی این دو بانک بخشی از سودآن از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت پرداخت می‌شود.
وی پرداخت وام دستیاری را از مهمترین اقدامات وزارت بهداشت در قالب ارائه وام‌های دانشجویی عنوان کرد و گفت: ما برای اولین بار در وزارت بهداشت ردیفی برای پرداخت وام به دستیاران تعریف کردیم و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع در نظر گرفته شده است که ۱۵ میلیارد آن از سوی سازمان برنامه و بودجه و ۱۴ میلیارد دیگر از سوی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت خواهد شد با توجه به این که دنبال رایزنی برای افزایش مبلغ اعتبار این وام هستیم هنوز مبلغ پرداختی به هر دانشجو دقیقا مشخص نیست.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: بازپرداخت وام تکمیل خوابگاه‌های نیمه کاره دانشگاه علوم پزشکی بعد از دو سال تنفس صورت می‌گیرد و طی دو سال آینده خوابگاه‌های که ۲۵ تا ۳۰ درصد آن ساخته شده است به مرحله بهره برداری می‌رسد تلاش ما این است در سال آینده نیز بخشی از این خوابگاه‌ها افتتاح شود.
رحیمی تاکید کرد: وام دستیاری به ۲۲ هزار نفر از دستیاران و دانشجویان P.hD دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت خواهد شد و با توجه به تعداد دانشجویان این دوره احتمال افزایش مبلغ وام پرداختی بسیار زیاد است.
وی از افزایش ۴۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویان در سال جاری خبر داد و گفت: علاوه بر آن امسال برای دانشجویانی که در مراسم اربعین حسینی مشرف شدند وام اربعین نیز پرداخت شد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در پایان با اشاره به ایجاد ردیف اعتباری در صندوق رفاه دانشجویان برای بهسازی و توسعه خوابگاه‌های دانشجویی گفت: بخشی از این منابع در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت تا بتوانند خوابگاه‌های خود را ارتقاء دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید