ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پذیرش دانشجوی رشته دکترای پرستاری در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد.
دکتر سیاوش بیرانوند اظهار کرد: در ارتباط با راه‌اندازی رشته‌های جدید، رشته رزیدنتی تخصص قلب و عروق راه‌اندازی می‌شود. در حال حاضر ۴ تخصص اصلی را داریم و شدیداً جای دو رشته تخصصی قلب و زنان و زایمان خالی بود.
وی ادامه داد: بیشتر کارهای تخصصی قلب را انجام دادیم و منتظر مجوز وزارتخانه هستیم و برای تخصص زنان در حال فراهم کردن بستر آن در بیمارستان شهید رحیمی هستیم.
بیرانوند اضافه کرد: در رابطه با رزیدنتی زنان و زایمان بستر را در بیمارستان شهید رحیمی فراهم می‌کنیم، پس از افتتاح بخش و بعد گسترش بخش در نهایت راه اندازی رشته آموزشی را خواهیم داشت.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اخذ مجوز رشته phd پرستاری در استان خبر داد و با بیان اینکه دانشکده پرستاری دانشگاه از سال ۱۳۷۰ افتتاح شده و واقعاً جای رشته phd (دکتری) پرستاری خالی بود، افزود: مقطع کارشناسی ارشد در چندین رشته داشته‌ایم، اما phd نداشتیم.
وی ادامه داد: جدیداً یک تفاهم‌نامه با دانشگاه اهواز بسته‌ایم و پذیرش دانشجو را به صورت مشترک انجام خواهیم داد.سعی داریم پذیرش دانشجو را با ۶ تا ۷ نفر شروع کنیم، اما دستیاری با پذیرش ۳ تا ۴ نفر شروع می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید