ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران ترم تابستانی امسال را با ارائه دروس اختصاصی مقطع علوم پایه پزشکی و دروس عمومی برگزار می کند.
سقف انتخاب واحد دانشجویان در ترم تابستانی حداکثر ۶ واحد درسی است.همچنین صرفاً دانشجویان شاهد و ایثارگری که واجد شرایط شرکت در آزمون جامع علوم پایه شهریور و اسفند ۹۸ هستند، با تایید آموزش دانشگاه مربوطه می توانند تا ۸ واحد انتخاب کنند.حداقل تعداد دانشجو در هر کلاس ۱۰ نفر و حداکثر آن ۴۰ نفر تعیین شده است.
ثبت نام تمام دانشجویان پس از دریافت فرم های مهمانی از دانشگاه های مبدا صورت می گیرد.از روز پنجم تیرماه ۹۸ نیز برنامه ارائه دروس به تفکیک ساعت و روز و برنامه امتحانات به اطلاع دانشجویان می رسد.
بر اساس تقویم ترم تابستانی ثبت نام اولیه از سوم تیر آغاز شده است و تا ۱۳ تیرماه ادامه دارد. ثبت نام نهایی نیز از روز ۱۴ تیر آغاز و تا ۱۸ تیر پایان می یابد.
متقاضیان ثبت نام در ترم تابستانه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دریافت جزئیات اطلاعات ترم تابستانه به اطلاعیه منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران مراجعه کنند.
شروع دوره ترم تابستانه دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز از روز ۲۲ تیر خواهد بود و کلاس ها روز ۲۸ مرداد ماه پایان می یابد.تاریخ برگزاری امتحانات تابستانی نیز از ۴ تا ۱۲ شهریور ماه است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید