ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین این دانشگاه و دانشگاه Macquarie استرالیا خبر داد.
دکتر خواجوی راد گفت: یکی از مهمترین مدل های همکاری بین المللی دانشگاه ها، عقد قراردادهای مدرک دوگانه در دوره های دکتری است و این دو دانشگاه با شناختی که از سطوح آموزشی، پژوهشی و تحصیلات تکمیلی یکدیگر دارند نسبت به انعقاد این گونه قراردادهای بین المللی اقدام می‌کنند.
وی این دوره‌ها را فرصت مناسبی برای بهره مندی دانشجویان از نقاط قوت هر دو دانشگاه، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های علمی دانشگاه های ایران و گسترش تبادلات علمی با دانشگاه های معتبر دنیا دانست و اظهار داشت: دانشگاه Macquarie سیدنی استرالیا برنامه های تحصیلی دکترای مشترک (Cotutelle) را با هدف ارتباطات عمیق و پایدار با دانشگاه های بین المللی برگزار می‌کند و تاکنون با تعدادی از دانشگاه های ایران از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه صنعتی شریف در این برنامه همکاری داشته و اکنون این ارتباط با دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز برقرار شده است.
خواجوی راد افزود: در این دوره ها دانشجویان با داشتن استادان راهنما از هر دو دانشگاه، نیمی از دوره را در دانشگاه مبدأ و نیم دیگر را در دانشگاه مقصد سپری می کنند و در صورت برآورده کردن شرایط لازم در پایان از هر دو دانشگاه دانش آموخته می شوند.
فرزانه برومند دانشجوی دوره دکتری رشته آمارزیستی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان اولین دانشجوی مشترک دو دانشگاه تحقیقات خود را از ابتدای ماه جولای ۲۰۱۹ در دانشگاه Macquarie ادامه خواهد داد.
در این پروژه تحقیقاتی مشترک، بورسیه iMQRES که شامل هزینه تحصیل، هزینه زندگی در استرالیا در طول دوره و یک بلیط رفت و برگشت مشهد - سیدنی است از دانشگاه Macquarie به این دانشجو تعلق گرفته است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید