ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

استاندار هرمزگان گفت: باید دریافت مجوزها و راه‌اندازی دو دانشکده‌ در شرق و غرب استان به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.
فریدون همتی ، ساخت بیمارستان‌های جدید را یکی از موضوعات مهم و ضروری برای این استان برشمرد و اظهار داشت: در این راستا باید سه مقوله تسریع در روند ساخت بیمارستان‌ها، تامین تجهیزات آنها از طریق وزارت بهداشت و همچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای این بیمارستان‌ها مدنظر قرار گرفته و پیگیری شود.
استاندار هرمزگان در ادامه بر لزوم توجه جدی به ارتقاء سلامت جامعه و کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها تاکید کرد و بیان داشت: باید در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها از جمله رسانه ملی و همچنین تریبون‌های نماز جمعه جهت بیان اهمیت سلامت و آگاهی‌رسانی در این حوزه بهره ببریم.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم دیگر برای استان نیز ایجاد دو دانشکده علوم پزشکی در شرق و غرب هرمزگان است که باید دریافت مجوزهای آن و راه‌اندازی این دانشکده‌ها به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد.
وی گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نیز می‌توانند در راستای اطلاع‌رسانی در زمینه ارتقاء سلامت نقش مهمی داشته باشند و از طریق کلاس‌های درس این موارد به اطلاع دانش‌آموزان و دانشجویان برسد.
وی خاطرنشان کرد: با ارتقاء سطح سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها، در همه ابعاد شاهد توسعه خواهیم بود و اطلاع‌رسانی دقیق در این راستا نقش مهمی دارد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید