ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از ارائه تخفیفات 90 درصدی شبکه خدمات آزمایشگاهی به نخبگان در سال جاری خبر داد.
رضا اسدی‌فرد بیان کرد: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعضای بنیاد ملی نخبگان و فارغ التحصیلان پسادکتری خارج از کشور از 90 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: این طرح با هدف حمایت از پژوهشگران نخبه سراسر کشور اجرایی می شود و نخبگان داخل و خارج از کشور می توانند برای انجام آزمایشهای خود تا 90 درصد تخفیف دریافت کنند.
وی با بیان اینکه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال 1397 بیش از یک هزار و 100 شخص حقیقی و حقوقی جدید را در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی پذیرفت، افزود: در این سال همچنین بیش از 800 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور از طرح‌های تخفیف این باشگاه استفاده کردند.
اسدی فرد در ادامه تصریح کرد: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی در پایان سال 1397 همچنین در حدود 60 میلیارد ریال یارانه استفاده از خدمات آزمایشگاهی در قالب طرح‌های تخفیف دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیئت علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، منتخبین پسا دکتری و سرآمدان علمی ایران تخصیص داد.
وی ادامه داد: در سال جاری با ارائه تخفیفات بیشتر به نخبگان، تعداد افراد بهره مند از خدمات آزمایشگاهی افزایش خواهند یافت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید