ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیردانشجویان رتبه های اول تا سوم المپیادها را در یک سال آخر تحصیلشان به کشورهای خارجی بورسیه می کند.
کریمیان افزود: دانشجویانی که رتبه‌های اول تا پانزدهم المپیادها را کسب کنند در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون پذیرش خواهند شد همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی که رتبه آنها زیر 200 شود از طرف بنیاد امیرکبیر بورسیه می‌شوند این در حالی است که دانشجویان المپیادی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از اعتبار مالی دانشگاه برای پایانامه و انجام رساله خود استفاده کنند.
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: ما برای رسیدن به مهارتی شدن دانشجویان از شرکت های معتبر داخلی و خارجی در قالب سرمایه گذاران ریسک پذیر استفاده کرده ایم که تا کنون نتایج خوبی را دریافت کرده ایم.
کریمیان اضافه کرد: افزایش مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان از دغدغه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است زیرا ما معتقدیم کارآفرینی نه تنها باعث رونق چرخه اقتصادی می شود بلکه شاهد پیشرفت دستاوردهای محققان و نخبگان دانشگاهی خواهیم بود.
وی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر براساس برنامه راهبردی خود برای افزایش ارتقاء مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده است از طرفی باید بگویم در راستای تحقق اهداف دانشگاه در آینده ای نزدیک مدرسه مهارت آموزی را برای دانشجویان راه اندازی خواهیم کرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید