ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور درصدد است مراکز و واحدهای دانشگاه را به سمت خودگردانی سوق دهد.
حسن علیزاده افزود: اجرای برنامه های «سند راهبردی دانشگاه» در اولویت قرار می گیرد و عمده نگاه ما این است که منزلت و جایگاه دانشگاه را ارتقا دهیم و با ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان و حضور در عرصه های بین المللی با جذب دانشجوی خارجی مثمر ثمر باشیم.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تشویق مراکز و واحدهایی که صرفه جویی و درآمدزایی داشته اند را ضروری دانست و گفت: سیاست دانشگاه افزایش درآمدهای غیرشهریه ای است و باید رغبت و انگیزه لازم را در مجموعه ایجاد کنیم که به این منظور تمام درآمدهای مراکز و واحدها در قالب پاداش به آنها باز می گردد.
وی ادامه داد: معاونت اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درصدد است مراکز و واحدهای دانشگاه را به سمت خودگردانی سوق دهد به نحوی که وابستگی آنها به منابع پایدار باشد و با کاهش و یا افزایش دانشجو با چالش جدی رو به رو نشوند.
علیزاده ادامه داد: دانشگاه پیام نور برای رفاه بیشتر دانشجویان و حل مشکلات مالی کسانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند، با یک بانک اخیرا تفاهم نامه همکاری امضا کرده و بر این اساس دانشجویان در این نیمسال علاوه بر تسهیلات ترم گذشته، می توانند از تسهیلات وام بانک مذکور نیز بهره مند شده و برای بازپرداخت وام خود به مدت یکسال فرصت دارند.
وی با اشاره به فوق العاده مراکز مرزی گفت: مبلغ فوق العاده مناطق عملیاتی و امنیتی درگیر در جنگ، طبق مصوبات هیات امنا و هیات رئیسه، پس از تامین اعتبار سال ۹۸، در احکام همکاران اعمال خواهد شد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور همچنین از امکان انتقال نیروها به دیگر دانشگاه ها خبر داد و ضمن تاکید بر اینکه هیچ نیرویی در دانشگاه پیام نور تعدیل نخواهد شد، گفت: طبق توافق دانشگاه با وزارت علوم، آن دسته از همکارانی که تمایل به کار در دیگر دانشگاه ها را دارند با کسب اعلام نیاز از دانشگاه مقصد، می توانند منتقل شوند

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید