ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 تا ساعت 24 روز پنچشنبه 3 خرداد ماه امسال تمدید می شود.

حسین توکلی افزود: باتوجه به برخی اصلاحات در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 و به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام این آزمون تمدید می شود.
وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 تاکنون ثبت نام کرده اند نیز می توانند با مطالعه اصلاحیه در رابطه با اصلاحات دفترچه ثبت نام که بعدازظهر شنبه 29 اردیبهشت بر روی سایت سازمان قرار می گیرد در صورت تمایل تا ساعت 24 روز پنجشنبه سوم خرداد ماه 97 نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام قبلی خود اقدام کنند.
توکلی بیان داشت: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مفاد اطلاعیه ای که بعدازظهر شنبه ( 29 اردیبهشت ماه 97) بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید