ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: میزان جذب دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد نباید بی‌حساب و کتاب باشد و انتظار داریم دکتر ولایتی ساماندهی این مقطع را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
قاسم احمدی‌لاشکی ادامه داد: بعد از فوت آقای هاشمی، دکتر ولایتی با تدبیر مقام معظم رهبری به ریاست هیئت مؤسس این دانشگاه و سپس به اتفاق آرای اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد به ریاست هیئت امنا هم رسید.
وی با بیان اینکه انتظار داریم دکتر ولایتی در مقام رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد به مقوله کیفی‌سازی مقوله آموزش بیش از پیش توجه کند، اظهار کرد: البته نمی‌توان منکر زحمات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شد زیرا به واسطه زحمات ایشان 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی ایجاد و 35 هزار هیئت علمی برای آن جذب شد و در حال حاضر هم سهم یک میلیون و 700 هزار دانشجو از سیستم نظام آموزش عالی کشور دارد.
احمدی‌لاشکی با تأکید بر اینکه موضوع دیگری که باید به آن رسیدگی شود مربوط به سهم جذب دانشجو در مقطع دکتراست، اذعان کرد: میزان جذب دانشجویان مقطع دکترا نباید بی‌حساب و کتاب باشد؛ این کار باید براساس معیار و چارچوبهای مشخص صورت گیرد و به عنوان مثال اگر گفته می‌شود ظرفیت جذب مراکز پنج تا هفت دانشجوی مقطع دکتراست قبل از آن باید دید چه تعداد هیئت علمی و استاد تمام وقت داریم.
وی با بیان اینکه شدیدا معتقدم باید فرصت دهیم تا آقای ولایتی با آرامش اقدام به تصمیم‌گیری برای بهتر شدن وضعیت این دانشگاه کند و اظهارات ما شاید موجب آسیب در تصمیم‌گیریهای ایشان شود، گفت: با این حال به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار دارم آقای ولایتی سطح کیفیت آموزش در این دانشگاه را ارتقا دهد زیرا در بحث کمیت آموزشی در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته‌ایم.
وی گفت: ساماندهی دوره دکترای دانشگاه آزاد باید در اولویت برنامه‌های دکتر ولایتی باشد تا خدایی ناکرده علم و کیفیت آموزش را فدای مسائل و مشکلات مالی نکنیم. امیدواریم با درایتی که از آقای دکتر ولایتی سراغ داریم در مقوله تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد شاهد تغییر و تحول اساسی باشیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید