ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: یکی از مشکلات در کشور تاخیر در شروع یک برنامه و تعجیل در پایان آن است. وی گفت:برنامه‌ریزی آموزشی موضوع مهمی است و برنامه‌ریزی در هر آموزشی به منزله قلب آن است و اگر در مساله آموزش روی برنامه‌ریزی کار کنیم، به نتیجه خواهیم رسید.
دکتر زارع در نخستین همایش مصادیق ملی برنامه ریزی و تحول آموزشی که در قم برگزار شد، افزود: در همه جوامع، آموزش عالی سه وظیفه آموزش، پژوهش و خدمات پژوهشی را بر عهده دارد، دانشگاه‌های کشورمان بیشتر به بحث آموزش پرداختند و کمتر به مساله پژوهش ورود کردند.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: مدیران در برنامه‌ریزی فرآیند محور دغدغه نتیجه را ندارند، پیش فرض آن‌ها این است که اگر به صورت فرآیندی عمل کنیم، در نهایت به نتیجه خوبی خواهیم رسید، اما در برنامه‌ریزی برآیندمحور مدیران تلاش خواهند کرد که زودتر به نتیجه برسند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های بزرگی است که باید در کشور نقش داشته باشد، دانشگاه پیام نور 4000 عضو هیأت علمی دارد و در برنامه‌ریزی آموزشی در این دانشگاه سعی کردیم که اهداف کوتاه مدت و بلندمدت را با هم داشته باشیم و براساس این اهداف در دانشگاه پیام نور حرکت کردیم.
زارع با اشاره به ضرورت توجه به برنامه‌ریزی فرآیندمحور در کشور گفت:باید این شیوه برنامه‌ریزی را دنبال کنیم و برنامه‌ریزی آموزشی در دانشگاه‌های کشورمان هم باید پروسه و جریان درست باشد، همچنین در نظام تعلیم عالی، رسانه‌ها و فناوری‌ها اهمیت زیادی دارند.
وی افزود: در محتوای آموزشی این دانشگاه تغییر و تحول صورت گرفته است و دانشگاه پیام نور در حال پیاده‌سازی سیاست‌های کلان وزارت علوم است.
وی ادامه داد: امسال بیش از 100 هزار دانشجوی سال اولی در سطح دانشگاه پیام نور داشتیم که تمام تلاش ما این است که این دانشجویان با حداکثر کیفیت از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، زارع با اشاره به برگزاری همایش یادگیری الکترونیکی اظهار کرد: این همایش در اسفندماه در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود، بحث یادگیری الکترونیکی اهمیت زیادی دارد و در دانشگاه پیام نور به این بحث توجه زیادی می‌شود و علاقه مندان می‌توانند در همایش یادگیری الکترونیکی شرکت کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید