ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: این دانشگاه در طول پنج سال اخیر فعالیت خود در عرصه‌های بین‌المللی، جذب دانشجوی خارجی را به طور کاملا جدی شروع کرده است.

 

دکتر علی جعفریان افزود:در عرصه ارتباطات بین‌المللی نیز پیشرفت‌های خوبی داشته ایم، به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون 20 رفت‌وآمد بین‌المللی در مجموعه دانشگاه صورت گرفته است. در حال حاضر کارهای مقدماتی تاسیس شعبه بین‌المللی در کشور مجارستان به اتمام رسیده در صورتی که مجوز راه‌اندازی این شعبه از سوی وزارت منابع انسانی آن کشور تایید شود روند جذب دانشجو در این شعبه را آغاز خواهیم کرد.
دکتر جعفریان از تحصیل 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: روند جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران رو به افزایش است. به طوری که در حال حاضر 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه حضور دارند این در حالی است که به طور کلی 1000 دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مشغول به تحصیل هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر حدود 20 استاد مدعو خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد. حضور اساتید این دانشگاه در نشست‌های بین‌المللی (سازمان جهانی بهداشت و دانشگاه‌های خارجی) به طور جدی افزایش پیدا کرده و تلاش می‌کنیم از حضور اساتید در کنگره‌های بین‌المللی و فرصت مطالعاتی آنها در دانشگاه‌های خارجی حمایت کنیم.
وی و گفت: در حال حاضر به منظور تاسیس شعبه بین‌المللی با کشور عراق و همچنین اقلیم کردستان رایزنی‌های لازم انجام شده و امیدوارم بتوانیم به زودی شعبه بین الملل خود را در این دو منطقه تاسیس کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین یادآور شد: اگرچه جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های داخلی نیازمند فراهم نمودن زیرساخت‌هایی نظیر خوابگاه و افزایش فضای فیزیکی محیط‌های آموزشی است اما براساس هدف‌گذاری‌هایی که در سال 92 صورت گرفته تا سال 97 تعداد دانشجوی خارجی این دانشگاه به 1000 نفر می‌رسد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید