ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

صندوق رفاه در تلاش است وام ویژه دکتری به دانشجویان سال اول و دوم که در امتحان جامع شرکت نکرده‌اند نیز پرداخت شود.
فردین تقی‌زاده معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت‌نام انواع وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید که تا امروز فرصت داشت، تا ۲۰ شهریورماه تمدید شد.
تقی‌زاده در ادامه در خصوص چگونگی پرداخت وام ویژه دکتری هم گفت: اعطای وام ویژه دکتری از اواسط سال ۹۳ طی بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها ابلاغ شد، دانشجویان بعد از سپری کردن امتحان جامع و تصویب پروپزال (طرح پیشنهادی) می‌توانستند از این وام بهره‌مند شوند.
وی افزود: دانشجویانی که تاکنون برای دریافت وام ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۲۰ شهریورماه به سایت صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کنند.
معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: وام ویژه دانشجویان دکتری تا پایان سال ۹۴ به صددرصد متقاضیان اعطا شده است و در واقع همه دانشجویانی که از طرف دانشگاه‌ها به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شدند وام ویژه دانشجویان دکتری را دریافت کردند و هیچ درخواستی بی‌پاسخ نمانده است.
وی در ادامه با اشاره به تغییر شرایط اعطای وام ویژه دانشجویان دکتری، گفت: براساس سیاست وزارت علوم وام ویژه دانشجوی دکتری به دانشجویان سال اول و سال دوم که هنوز در امتحان جامع نیز شرکت نکرده‌اند، اعطا خواهد شد.
تقی‌زاده در ادامه افزود: ممکن است دانشجویی ادعا کند که درخواست خود را برای دریافت وام ویژه دکتری به دانشگاه اعلام کرده اما وام را دریافت نکرده است. در این صورت قطعا درخواست از طرف دانشگاه به صندوق رفاه دانشجویان ارسال نشده و این دانشجویان برای رفع مشکل خود باید به کارشناس اداره رفاه دانشگاه خود مراجعه کنند.
تقی‌زاده اظهار داشت: اجرا کردن چنین تصمیمی که صد درصد دانشجویان را پوشش دهد نیازمند بودجه زیادی است که در تلاش هستیم به کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و یکی از بانک‌های عامل بودجه مورد نیاز را تامین کنیم.
معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خاتمه گفت: مبلغ وام ویژه دانشجویان دکتری ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان است که این وام به دانشجویان روزانه، غیربورسیه و غیرشاغل پرداخت می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید