ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) از پذیرش دانشجوی بورسیه در رشته دکترای داروسازی توسط این دانشگاه خبر داد.
عبدالمجید چراغعلی در مورد پذیرش دانشجوی بورسیه در رشته دکترای داروسازی توسط این دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در کنکور سراسری 95 در رشته دکتری داروسازی دانشجوی بورسیه پذیرش می‌کند.
رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) اضافه کرد: دانشجویان پذیرفته شده در این دانشکده داروسازی به عنوان دانشجوی بورسیه نیروهای مسلح پذیرفته خواهند شد و از همان ابتدای ورود به دانشکده از حقوق و سایر مزایای پرسنل رسمی نیروهای مسلح برخوردار خواهند بود؛ به همین منظور لازم است علاقه‌مندان این رشته- محل را در اولویت 9-1 فرم انتخاب رشته خود درج کنند.
وی افزود: به منظور ارتقاء جایگاه داروسازی، خدمات داروئی و داروسازان نظامی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سال 1392 دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌ا...(عج) با پذیرش اولین گروه دانشجویان ورودی خود از طریق آزمون سراسری دانشگاه‌ها آغاز به کار کرده است و این دانشکده در نظر دارد برای سال تحصیلی جدید نیز از میان داوطلبین (بسیجی یا غیر بسیجی) کنکور سراسری 95 در رشته دکتری داروسازی دانشجوی بورسیه پذیرش کند.
چراغعلی خاطرنشان کرد: همچنین این دانشکده از علاقمندان به عضویت هیات علمی در رشته های شیمی دارویی، داروسازی صنعتی، فارماکوگنوزی، داروسازی بالینی و فارماکولوژی دعوت می‌کند درخواست خود را به همراه یک نسخه از سوابق علمی و کاری خود را به آدرس اینترنتی دانشکده ارسال کنند.
به گفته وی همچنین این دانشکده در نظر دارد رشته کارشناسی ارشد سم شناسی را راه اندازی کند و از سال آینده دانشجو پذیرش کند

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید