ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه تهران از تعیین طرح دروس آموزشی دانشجویان رشته‌های پزشکی این دانشکده برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
دکتر امیرحسین امامی با اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه طرح دروس دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید بطور مرتب مشخص خواهد شد تا دانشجویان با مطالب مشخص و از پیش تعیین شده سرکلاس‌های خود حاضر شوند. در واقع بر اساس این برنامه تمامی طرح دروس رشته‌های پزشکی دانشجویان تعیین شده و آنچه که باید دانشجویان یاد بگیرند، همچنین مطالبی که اساتید باید در سر کلاس‌ها ارائه دهند مشخص خواهند شد و ارزشیابی دانشجویان و اساتید نیز بر اساس این برنامه صورت می گیرد.
دکتر امامی همچنین تاکید کرد: از دیگر اقداماتی که برای اولین بار در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اتفاق افتاده این است که این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه بطور رسمی گروه رشته پزشکی خانواده را راه اندازی کرده و مهر امسال در این رشته نیز دانشجو پذیرش می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی چهار رشته "فلوشیب" در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا مهر امسال تصریح کرد: فلوشیپ"جراحی پلاستیک بینی"، "جراحی غدد"، "جراحی روباتیک" و" لاپاراسکوپی" از جمله رشته‌های هستند که برای اولین بار در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده و مهر ماه جاری دانشجو پذیرش می کند.
رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: رشته "فلوشیپ بیهوشی در جراحی های اعصاب" نیز از جمله رشته‌هایی است که برای اولین بار تا مهر سال آینده در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده و دانشجو پذیرش می کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید