ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

هیات رییسه دانشگاه آزاد با پیشنهاد مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه برای ثبت درخواست جابجایی کلیه پذیرفته شدگان و تکمیل ظرفیت تا پایان آبان ماه موافقت کرد . نتایج این مرحله از درخواست ها در نیمسال دوم اعلام خواهد شد.

 

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی در صد و سی و پنجمین جلسه هیات رییسه از همکاری شبکه ساها دانشگاه آزاد اسلامی با شبکه آزمایشگاهی جامع کشور خبر داد.

میرزاده به راه اندازی پژوهشکده های نانو در مدارس آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سازمان سما نیز می تواند با همکاری ستاد فناوری نانو ریاست جمهوری، برخی از مدارس سما را به فناوری نانو تجهیز کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: ستاد فناوری نانو نشان داده است که با سیاست گذاری درست، ثبات مدیریتی و برنامه ریزی منظم می توان به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت، چنانکه قرائت گزارش عملکرد 10ساله این ستاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیانگر دستیابی این ستاد به بیشتر برنامه های تدوین شده بود.
وی افزود: این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که توانسته دستگاهها و مواد صنعتی را حتی به اروپا نیز صادر کند و امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی نیز بتواند در زمینه نانو در شبکه ساها با ستاد نانو همکاری داشته باشد.
مشی دانشگاه آزاد اسلامی با وزارتخانه ها و دولت سازگار است
در ادامه این جلسه، میرزاده به تفاهم نامه همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد و افزود: براساس این تفاهم نامه، واحد تهران مرکزی اقدام به جذب دانشجو در 8 رشته کرده است.
میرزاده با بیان اینکه مشی دانشگاه آزاد اسلامی با وزارتخانه ها و دولت سازگار است، افزود: امضای این تفاهم نامه برمبنای صورتجلسه ای که با دکتر لاریجانی به منظور همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاههای دولتی و استفاده از امکانات آنها برای پذیرش دانشجو وجود داشت، منعقد شده است.
وی همچنین تاکید کرد: ساماندهی رشته های پزشکی و جذب دانشجو براساس مجوزهای قانونی در این حوزه صورت می پذیرد.
در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به قرائت گزارش فناوری نانو در شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شد؛ شبکه آزمایشگاه دانشگاه (ساها) و همچنین سازمان سما جهت همکاری با شبکه جامع آزمایشگاهی کشور(توانا) برنامه ریزی و در حوزه نانو تلاش کنند.
همچنین گزارش جلسه ممیزی رشته ها و نیز گزارش کمیسیون تخصصی شماره 1 هیات رییسه توسط حسین زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و مقرر شد؛ در راستای اجرای برنامه استاندارد سازی در دانشگاه ممیزی رشته ها با قوت بیشتری ادامه یابد و رعایت استانداردهای آموزشی الزامی است.
همچنین در خصوص مرخصی بدون حقوق اعضای هیات علمی مقرر شد؛ بررسی مرخصی بدون حقوق اعضای هیات علمی تا یکسال در اختیار روسای واحدها و مراکز آموزشی، بیشتر از یکسال تا سه سال توسط شورای آموزشی استان و بیش از سه سال در کمیسیون مرتبط در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تصمیم گیری شود.
همچنین مقرر شد؛ ادامه تحصیل اعضای هیات علمی سازمان سما در دوره دکتری به صورت بورس رایگان صورت پذیرد.
تاسیس مرکز ترجمه رسمی در دانشگاه آزاد اسلامی
همچنین موضوع تاسیس مرکز ترجمه رسمی جهت ارائه خدمات ترجمه به دانشجویان و اساتید مطرح و مقرر شد؛ اداره ای تحت عنوان ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی(اعم از ترجمه مقالات فارسی و ویرایش مقالات علمی) و خدمات آموزشی دانشجویی( ترجمه مدارک و گواهینامه ها) تحت نظر اداره کل انتشارات ایجاد شود.
به روز رسانی تدوین کاتولوگ معرفی دانشگاه به زبان انگلیسی، عربی، روسی از دیگر مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید و مقرر شد؛ کلیه معاونت ها اطلاعات مورد نیاز را تهیه و ارائه کنند.
ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی، در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد، نامه معاونت ورزش دانشگاه در خصوص طرح ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی مطرح و با توجه به مصوبه 131 هیات رییسه با کلیات آیین نامه اجرایی پذیرش دانشجویان ورزشکار موافقت و مقرر شد؛ پس از کسب مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ و اجرا شود.

گفتنی است، تاریخ ثبت نام آزمون دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی امسال از 26 مرداد تا 10 شهریور بوده و از 6 تا 10 مهرماه تمدید ثبت نام، ویرایش و تکمیل مدارک داوطلبان صورت گرفته است.


میرزاده در ابتدای این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان، به جایگاه ایران در فناوری نانو اشاره کرد و گفت: ستاد نانو که سال 1380 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید، از ابتدا سیاستگذاری های خوبی در زمینه نانو در پیش گرفت که کماکان نیز ادامه دارد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ستاد نانو از طریق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نانو توانست تجهیزات و محصولات جدیدی را به کشورهای مجاور و اروپا صادر و ایران را به لیست کشورهای پیشرفته در ارتباط با صنعت و فناوری نانو اضافه کند.
میرزاده همچنین از همکاری شبکه ساها دانشگاه آزاد اسلامی با شبکه آزمایشگاهی جامع کشور (توانا) ستاد فناوری نانو خبر داد و گفت: رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، خواستار همکاری شبکه ساها دانشگاه آزاد اسلامی با شبکه توانا ستاد فناوری نانو شد.
وی افزود: این همکاری در جهت جلوگیری از خرید تجهیزات اضافی و بکارگیری بیشتر دستگاههایی که ممکن است در طول هفته بیشتر از چند ساعت استفاده نشوند، موثر خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید