ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزارتخانه‌های دفاع و بهداشت توافق‌نامه سرمایه‌گذاری مشترک به منظور احداث، تجهیز و بهره‌برداری مراکز تشخیصی و درمانی سرطان امضا کردند.

اداره‌کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در راستای افزایش سهم سلامت و برخورداری آحاد جامعه از خدمات فوق و به منظور ایجاد پوشش فراگیر و قابل دسترس در تمامی نقاط کشور و همچنین طراحی ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی، تخصصی و مالی صاحبان سرمایه، توافقنامه‌ای میان سید حسن هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور سرمایه‌گذاری مشترک برای احداث، تجهیز و بهره‌برداری مراکز تشخیصی و درمانی سرطان به امضا رسید.

اجرای این توافقنامه از طریق تاسیس شرکت مشترک میان شرکت آوا پزشک به نمایندگی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت‌های معرفی شده ازطرف شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به نمایندگی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام خواهد شد.

گفتنی است شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و ساری برای احداث مراکز فوق تعیین شده‌اند .

سردار حسین دهقان وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه امضای این توافقنامه طی سخنانی با بیان اینکه وزارت دفاع و بهداشت با امضای این توافق نامه گام بلندی برای ارتقای سطح فناوری در حوزه‌های بهداشت،درمان و ایجاد فضای خدمت رسانی سطح بالا و متفاوت از گذشته برداشته‌اند، گفت: تمام تلاش دو وزارتخانه این است که با تعامل، همکاری، نگاه مشترک و عزم و اراده‌ای که وجود دارد ، تا پایان دوره دولت یازدهم، در این راه گام‌های اساسی را برداریم و مردم کشورمان را از سفر به کشورهای خارجی برای درمان و دریافت خدمات پزشکی بی‌نیاز کنیم.

وزیر دفاع افزود: در سطح ملی اقداماتی شروع شده و عنایت خاصی را وزیر بهداشت به این حوزه دارند. ما هم به دلیل نگاهی که در سطح ملی داریم به آن معنا که در برنامه‌های توسعه ملی آنجایی که می‌توانیم ورود کنیم؛ برنامه‌هایی از این قبیل را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. این دیدگاه مشترکی را ایجاد کرد تا همکاری‌های مشترکی نیز شکل بگیرد.

سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز طی سخنانی گفت: امروز توانستیم حاصل تلاش شش ماه گذشته همکاران دو وزارتخانه را در بخش اقتصادی به نتیجه برسانیم که انشاالله در گام اول مراکز جامع خدمات به بیماران سرطانی در 4 استان ایجاد خواهیم کرد تا از این طریق زمینه را برای بهره برداری از آخرین تکنولوژی در زمینه تشخیص و درمان سرطان را فراهم کنیم.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی را با سرمایه گذاری مشترک شروع خواهیم کرد و طبعا تجهیزات مورد نیاز را هم خواهند آورد و نیروی انسانی را نیز ما تامین می‌کنیم. البته 81 درصد با شرکت‌های وابسته به وزارت دفاع و 19 درصد شرکت‌های وابسته به وزارت بهداشت که امیدوارم هستیم این مسیر را ارتقاء بخشیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد