ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

درصدهای رتبه برتر کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی

درصدهای رتبه برتر کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی

رتبه دو کارشناسی ارشدبیوتکنولوژی پزشکی ازموسسه معین
رتبه برتر ارشد بیوتکنولوژی در مصاحبه با روابط عمومی معین افزود :استاد حاجی پور با تدریس منحصر به فرد خود ، حتی برای کسانی که پایه زبان قابل توجهی ندارند ، شرایط موفقیت را فراهم می کنند.

 


الهه اکبری مجرد ، ساکن تهران که مدرک کارشناسی وی میکروبیولوژی دانشگاه الزهرا  میباشد همچنین معدل کارشناسی وی 16.37بوده که با سهمیه آزاد درآزمون وزارت بهداشت شرکت نموده در گفتگو با روابط عمومی موسسه معین در خصوص درصدهایی که دراین آزمون زده اظهار داشت : درصد هر یک ازدروس اینجانب شامل ،بیوشیمی81.20% ،بیولوژی 67.50% ،میکروب شناسی 76.07%، زبان عمومی 60%

 

وی درخصوص اینکه درس بیوشیمی را بالاتر ازهمه زدند دلیل آنرا اینطور عنوان کردند که بهتراست درس بیوشیمی عمیق مطالعه شود وزیست سلولی ملکولی را همراه با بیوشیمی و همزمان مطالعه شود ، بعد ازمطالعه هرمبحث تست های مربوط به آن زده شود .همچنین درخصوص درس زبان که پایینتر از همه زده اند دلیل آنرااعتماد به نفس ضعیف خود در مواجه با زبان دانسته ، وی افزود وقت کمتری به زبان اختصاص داده است .
الهه موفقیت خود را باتوجه به رقابت شدیدی که در این رشته وجود دارد تثبیت وجمع بندی مطالب دانسته ، در ابتدا ،روند مطالعه با تایم کمتری همراه بود اما روزهای آخر حتی به 9ساعت در روز رسید .ماه ااخر سرنوشت ساز است .
خانم اکبری درخصوص منابع مورد استفاده خود که بیشتراز همه اثرگذاربوده وهمچنین خدماتی که از موسسه دریافت نموده خاطرنشان کرد که کلاس های بیوشیمی ، زبان ، نکته وتست باکتری شرکت کردم .
اکبری درخصوص محیط موسسه و برخورد پرسنل و خدمات موسسه اینگونه اظهارداشت که دراین موسسه  آرامشی حاکم است  که سبب  تسلط بیشتر برمباحث  مورد تدریس میشود ، استاد حاجی پور با تدریس منحصر به فرد خود ، حتی برای کسانی که پایه زبان قابل توجهی ندارند ، شرایط موفقیت را فراهم می کنند.بهتراست شرایط پشتیبانی و مشاوره پیگیر در طی دوره همچنان برقرار باشد.
وی درخصوص تفاوت سوالات امسال نسبت به سال گذشته گفت آزمون را راحت تر نسبت به سالهای گذشته دانسته اما با این همه استرس امتحان انکارناپذیر است .
رتبه دو بیوتکنولوژی در پایان در زمینه منابع وکتابهایی که ازهمه کلیدی تر بود ودر آزمون امسال میتوانست خیلی موثر باشد اظهار داشت :استفاده از کتاب دکتر حاجی پور راتوصیه کردند چراکه لغات پر تکرار ده سال کنکور در آن جمع آوری شده است .
در پایان آرزوی موفقیت برای خانم الهه اکبری داریم .

 

 

 

مطالب مرتبط:

کارنامه رتبه های برتر آزمون ارشد بیوتکنولوژی پزشکی
مصاحبه صوتی با رتبه های برتر مجموعه علوم آزمایشگاهی
کلاس کنکور کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی
جزوات نفرات برتر کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی
آزمون کشوری کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی
منابع کنکور کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی
درباره ی رشته کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشكی
دروس امتحانی و ضرایب بیوتکنولوژی پزشکی
مدارک مورد پذیرش بیوتکنولوژی پزشکی
ظرفیت پذیرش بیوتکنولوژی پزشکی
طرح درس کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید