ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سختی سوالات آزمون مامایی وزارت بهداشت

سختی سوالات آزمون  مامایی وزارت بهداشت

رتبه یک کارشناسی ارشد مامایی ازموسسه معین
خانم شهبازی در مصاحبه با روابط عمومی معین اظهارداشت که درس خواندن هدفمند رو با آزمون های معین شروع کردم یعنی تقریبا آذرماه ،سعی کردم پراکنده خوانی نکنم

آزاده شهبازی ، ساکن تهران که مدرک کارشناسی وی مامایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران میباشد همچنین معدل کارشناسی وی 16.50بوده که با سهمیه شاهد درآزمون وزارت بهداشت شرکت نموده در گفتگو با روابط عمومی موسسه معین در خصوص درصدهایی که دراین آزمون زده اظهار داشت : درصد هر یک ازدروس اینجانب شامل پرستاری داخلی جراحی 56%،جنین 67%،زبان 35%، زنان و بارداری و زایمان 63% ، بهداشت 30% ، نوزادان 45%
وی درخصوص اینکه درس جنین را بالاتر ازهمه زدند دلیل آنرا اینطور عنوان کرد سوالات کنکور سالهای قبل را خیلی خوب خوانده بودم چراکه سوالات تکراری و با آنها کاملا آشنا بودم.همچنین درخصوص درس بهداشت که پایینتر از همه زده اند بیان کردند که سوالات مثل سالهای پیش نبود و سبکش متفاوت بود .
آزاده موفقیت خود را باتوجه به رقابت شدیدی که در این رشته وجود دارد شرکت در آزمون های معین دانست وافزود ازبین مباحث رفرنس ها ، آن مطالبی که با رشته مامایی مرتبط بود را خواندم ودر مجموع هدفمند مطالعه کردم .
خانم شهبازی درخصوص منابع مورد استفاده خود که بیشتراز همه اثرگذاربوده وهمچنین خدماتی که از موسسه دریافت نموده خاطرنشان کرد که جزوات را دقیق بخوانند و پراکنده خوانی نکنند.
آزاده درخصوص محیط موسسه و برخورد پرسنل و خدمات موسسه اینگونه اظهارداشت که درس خواندن هدفمند رو با آزمون های معین شروع کردم یعنی تقریبا آذرماه ،سعی کردم پراکنده خوانی نکنم.
رتبه یک مامایی در پایان در زمینه منابع وکتابهایی که ازهمه کلیدی تر بود ودر آزمون امسال میتوانست خیلی موثر باشد اظهار داشت : اگر هدفمند درس بخوانند موفق میشوند ،شرکت در آزمون ها و استفاده از پاسخنامه تشریحی در جهت دهی به مطالعه مفید است .
در پایان آرزوی موفقیت برای خانم آزاده شهبازی داریم .


مطالب مرتبط:

مصاحبه صوتی با رتبه های مجموعه مامایی
کارنامه آزمون ارشد مامایی
دانلود سوالات آزمون مامایی
کلاس های کنکور کارشناسی ارشد مامایی
جزوات نفرات برتر کارشناسی ارشد مامایی
ازمون کشوری کارشناسی ارشد مامایی
منابع کنکور کارشناسی ارشد مامایی
کلاس کنکور کارشناسی ارشدمامایی(بارداری زایمان) (نمایش ویدئویی)(2)
درباره رشته کارشناسی ارشد مامایی
کلاس کنکور کارشناسی ارشدمامایی(بارداری زایمان) (نمایش ویدئویی)
ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشدمامایی
مدارک مورد پذیرش کارشناسی ارشد مامایی
دروس امتحانی و ضرایب مامایی
لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید