ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران تعدادی افراد واجد شرایط بومی با مدرک تحصیلی فوق دیپلم را پس از پذیرش و طی دوره شش ماهه استخدام می نماید.


در اطلاعیه این دانشگاه آمده است:
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران در نظر دارد به استناد بند (۱۱) مصوبه مورخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۲ هیات امنا این دانشگاه و مفاد دستورالعمل اجرایی پذیرش واستخدام بهورز، برای تربیت و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام وظایف رشته شغلی بهورزی در خانه بهداشت روستایی سطح استان از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه و احراز صلاحیت های عمومی بر اساس قانون گزینش به تعداد ۲۵۱نفر از افراد واجد شرایط بومی با مدرک تحصیلی فوق دیپلم ( بر اساس شرایط احراز تحصیلی به شرح ذیل ) پس از پذیرش و طی دوره شش ماهه و در صورت موفقیت در دوره مربوطه به صورت قرارداد کار معین با در نظر گرفتن شرایط مندرج در ذیل بکارگیری نماید .
شرایط عمومی پذیرش بهورز :
۱-۱-اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی شناخته شده در قانون اساسی کشور
۲-۱- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۳-۱-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴-۱-داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت ( ویژه برادران)
تبصره: معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس اعلام کمیسیون پزشکی دانشگاه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد.
۵-۱-عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان
۶-۱-عدم سابقه محکومیت جزائی مؤثر
۷-۱-داشتن سلامت جسمانی و روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشي و انجام سياري ها در روستاهاي تحت پوشش با تأييد کميسيون پزشکي
۸-۱-نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحد های دانشگاه
۹-۱-داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی و یا بازخرید شده خدمت دانشگاه و سایر دستگاه های دولتی باشند.
۱۰-۱-نداشتن منع استخدام در دستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی
شرایط اختصاصی پذیرش بهورز :
۱-۲- حداقل سن برای دارندگان مدرک فوق دیپلم ۱۸سال و حداکثر ۲۸ سال (۲۷ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز ) می باشد. تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد.
۲-۲- موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. در هر صورت سن داوطلب نباید از ۳۰ سال( ۲۹ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز ) تجاوز نماید.
۳-۲-داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی فوق دیپلم را به استناد قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان انجام داده‌اند به میزان انجام خدمت فوق
۴-۲-مدت خدمت وظیفه دوره ضرورت آقایان بر اساس کارت پایان خدمت
۵-۲- سقف سنی ایثارگران برابر قوانین مربوطه به شرط ارائه تأییدیه های معتبر، (بشرح ذیل ) به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
الف - جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب - افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.
ج - رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه.
۶-۲- داشتن مدرک تحصیلی برابرشرایط احراز جدول نیازهای بهورزی.
۷-۲- شرکت فراگیران بهورزی دارای مدرک تحصیلی پایین تر ویا بالاتر از مقطع تحصیلی فوق ديپلم و يا رشته هاي غير مرتبط که عناوين آنها درجدول نيازها ( شرايط احراز طبقه بندي مشاغل ) آگهي قيده نشده است مجاز نمي باشد .
۸-۲- شرکت دانشجویان در آزمون پذیرش فراگیران بهورزی بلامانع است و در صورت احراز قبولی، پذیرش آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دريافت هر گونه مدرک دانشگاهي، قبل از شروع کلاس هاي بهورزي مي باشد.
۹-۲- پذیرش فراگیران بهورز صرفاً بصورت بومی می¬باشد و پذیرش بهورز غیربومی به هیچ عنوان مجاز نمی¬باشد و داوطلبان بایستی یکی از شرایط زیر را دارا باشند تا بعنوان بومی تلقی گردند.
الف) محل تولد داوطلب (طبق مندرجات شناسنامه) با روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز یکی باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد.
ب) حداقل دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در روستا و یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز طی کرده باشد و همچنين سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخير تا تاريخ اولين روز شروع ثبت نام در روستاي مورد نظر محرز گردد.
ج ) داوطلبان زن که شرایط بند الف و ب را نداشته باشند ولی با فرد واجد شرایط مطابق بند الف یا ب مفاد آگهی (۹-۲-) ازدواج کرده وحداقل دو سال از تاریخ ازدواج آنان تا اولین روز ثبت نام در آزمون گذشته باشد و سکونت شان در محل مورد تقاضا پذیرش بهورز در این مدت محرز شده باشد ، به عنوان بومی تلقي مي شوند و شرکت و پذيرش آنان بلامانع است. بديهي است افراد بومي بند «الف» و «ب» نسبت به اين افراد در اولويت هستند و اين افراد نسبت به بوميان قمر در اولويت پذيرش خواهند بود.
د) احراز شرایط سکونت داوطلبان مندرج در بندهای الف و ب و ج از طریق گواهی شورای اسلامی روستا (ممهور به مهر و امضاء تمامی اعضای شورا) با تایید شبکه بهداشت (مرکز بهداشت مرکز مربوطه ) و يا خانه بهداشت ( منظم به رونوشت از پرونده بهداشتي متقاضي ) با تاييد مرکز بهداشت شهرستان صورت مي پذيرد.
ذ) چنانچه داوطلبان بهورزی تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل، گذراندن طرح و یا انجام دوره خدمت ضرورت سربازی در خارج از محل روستا سکونت داشته اند مشروط به آن که شورای اسلامی روستای محل سکونت آن ها را گواهی کند و خانه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن فرد و اقامت وي را قبل از وضعيت هاي فوق الاشاره در روستاي اصلي يا قمر منطقه مورد تقاضا تأييد نمايد شرکت و پذيرش آن ها بلامانع است. لذا براي گروه هاي مذکور اقامت در دو سال اخير در روستاي مورد نظر ضرورت ندارد مشروط براين که خانواده وي اقامت دائم در روستاي مورد نظر داشته باشند.
ر) در صورت عدم وجود تعداد کافی از افراد واجد شرایط به تعداد حداقل ۲ نفر به ازای هر مورد پذیرش، می بایست از افراد واجد شرایط ساکن در روستاهای همجوار همان خانه بهداشت بصورت مشروط ( مشروط به پیدا نشدن فرد واجد شرایط در روستاي اصلي ) به ترتيب ذيل ثبت نام به عمل آورد:
تبصره ۱ : روستاهای قمر تحت پوشش خانه بهداشت براساس طرح گسترش شهرستان
تبصره ۲ : درصورت عدم وجود تعداد کافی متقاضی واجد شرایط در روستاهای تحت پوشش خانه بهداشت می توان از روستاهای همجوار تحت پوشش مرکز بهداشتی درمانی مربوطه تا شعاع ۱۵ کیلومتر، پس از تأیيد مرکز بهداشت شهرستان بصورت مشروط اقدام به ثبت نام از افراد واجد شرايط نمود .
تبصره ۳ : پذیرش بهورز از مناطق شهری در هر شرایطی ممنوع می¬باشد.
نحوه ثبت نام و تحویل مدارک مورد نیاز
متقاضیان بومی روستای مورد تقاضا, پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی مذکور و در صورت واجد شرایط بودن ملزم هستند از تاریخ چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۶/۱۳۹۶.لغایت آخر وقت اداری دوشنبه مورخ۰۳/۰۷/۱۳۹۶ به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شرح ذیل به شبکه بهداشت و درمان شهرستان مورد تقاضای شغل مندرج در آگهی مراجعه و پس از تحویل مدارک و ثبت نام در شبکه مربوطه رسید دریافت نمایند.
تبصره۱ : در صورت عدم تکمیل ظرفیت مورد نیاز (به تعداد حداقل ۲ نفر به ازای هر مورد پذیرش) از متقاضیان بومی روستای مورد تقاضا، تا آخر وقت اداری روز سه شنبه ۲۸/۰۶/۱۳۹۶ ، متقاضیان بومی روستا های قمرو روستا های همجوار همان خانه بهداشت , پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی مذکور و در صورت واجد شرایط بودن ملزم هستند از تاریخ چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۶/۱۳۹۶.لغایت آخر وقت اداری روزدوشنبه مورخ ۰۳/۰۷/۱۳۹۶ به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شرح ذیل به شبکه بهداشت و درمان شهرستان مورد تقاضای شغل مندرج در آگهی مراجعه و پس از تحویل مدارک و ثبت نام در شبکه مربوطه رسید دریافت نمایند.
تبصره ۲: شبکه بهداشت و درمان موظف است تصاویر کلیه مدارک را با اصل آنها مطابقت داده و پس از ثبت نام و برابر اصل نمودن مدارک رسید آن را به داوطلب واجد شرایط تحویل نماید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :
-برگ تکمیل شده درخواست شغل (که با دقت و خوانا تکمیل شده باشد)
- اصل به همراه تصویر مدرک تحصیلی فوق دیپلم ودیپلم کامل متوسطه
- اصل به همراه تصویر کارت ملی
- اصل به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه
- اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)
- اصل رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۳۰۰۰۰۰ریال به حساب شماره ۲۱۷۸۴۳۵۱۲۶۰۰۰ دانشگاه نزد بانک ملی ( قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران ) تحت عنوان درآمد متفرقه دانشگاه بعنوان حق شرکت در آزمون داوطلبان . (ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می¬پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می¬باشند)
– اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن مندرج در بند ۹-۲ آگهی
- اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری ، معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط
- ۳ قطعه عکس ۴ × ۳
- تکمیل فرم بومی بودن (سکونت) داوطلب آزمون
- اصل به همراه تصویر سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
به ثبت نام ناقص و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید