ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در جدیدترین مصوبات آیین نامه آموزشی دانشجویان غیرایرانی، سند سیاستی آموزش مهارتی علوم پزشکی و ایجاد رشته «بهداشت مدارس» را تصویب و برای اجرا ابلاغ کرد.
بنا بر اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدحسن امامی رضوی دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در نامه‌ای مصوبات این شورا را به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ کرد.
این شورا در جلسات هفتاد و نهم و هشتادم خود چند آیین نامه، یک سند سیاستی و ۱۴ برنامه آموزشی جدید و بازنگری شده را تصویب کرد.
براساس این گزارش، از مهم‌ترین مصوبات این شورا می‌توان به تصویب آیین نامه آموزشی دانشجویان غیر ایرانی (بین المللی)، تصویب سند سیاستی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی و تصویب آموزش اخلاق پزشکی در طول دوره دکتری عمومی دندانپزشکی اشاره کرد.
آیین نامه دوره عالی بهداشت عمومی MPH، آیین نامه آموزشی و برنامه آموزشی بازنگری شده دوره دستیاری رشته داروسازی بالینی و آیین نامه بازنگری شده پذیرش دانشجو در دوره دکتری عمومی / دکتری تخصصی داروسازی بالینی PharmD/PhD در این دوره از شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تصویب شد.
همچنین با پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در خصوص آموزش ارگونومی در طول دوره دکتری عمومی دندانپزشکی و پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی در خصوص بازنگری شرایط شرکت در آزمون‌های جامع دوره دکتری عمومی پزشکی موافقت شد.
تصویب آیین نامه هیات‌های ممتحنه و ارزشیابی رشته‌های علوم پزشکی از دیگر مصوبات مهم شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید